21 Eylül 2012 Cuma

Ben kimim? Blogun amacı nedir?

Merhaba.

Ben Ferro. Şarkıcı soyadı, ilaç ismi, Feriştah kısaltması diye düşünebilirsiniz ya da bambaşka bakış açılarından bana ulaşabilirsiniz. Bu blog "milletin kızları"nın aileme vermiş olduğu yetkiye dayanarak beni benden almasıyla açılmıştır.

24 yaşında ekonomik özgürlüğü olan buna rağmen baba bursu olmadan bir adım ileri gidemeyen hatunum. Baba bursu olmadan yaşayamayışım parayı hala idare edemememden kaynaklı yoksa oldukça taşaklı bir işim, saygılı bir konumum var. Nabza göre şerbeti de beceririm ama her şeye rağmen biri "aa bak kuş" diyerek geyik yapsa parmağıyla gösterdiği yere bakıp "hani" diyecek kadar saf bir yaratığım.


İçerik kısmına gelince, yer yer dedikodu, bazı bazı bilim olacağı gibi anne-baba-çocuk, hoca-öğrenci, advisor-asisstant, kız-erkek ilişkileri üzerinde de ilerleyen zamanlarda bolca makale bulabileceksiniz.

Şimdiden hepinize keyifli okumalar, umarım zaman kaybı diye nitelendirmezsiniz.






Öpüyorum efenim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler geldi kimler geçti